Pri vraćanju proizvoda primjenjuju se određeni uvjeti. Ovi su uvjeti također uključeni u naše Opće uvjete, ali u nastavku ćete naći pregled najvažnijih točaka.
1. Rok za razmišljanje
Imate pravo vratiti narudžbu ili njezin dio u roku od 30 dana od isporuke vaše narudžbe. Za to morate prvo prijaviti povrat na našoj stranici za povrat. Nakon prijave primit ćete potvrdu s uputama za vraćanje proizvoda.
2. Izuzeci od povrata
Nisu svi proizvodi pogodna za povrat. Sljedeći izuzeci se primjenjuju:
-
Proizvodi po mjeri: Proizvodi koji su izrađeni specijalno za vas ne mogu se vratiti. Ovo uključuje, na primjer:
-
Poslovne narudžbe: Ove narudžbe nisu obuhvaćene pravom potrošača na otkazivanje i ne mogu se vratiti.
3. Uvjeti za povrat
Da bi proizvod bio prihvaćen za povrat, mora udovoljavati sljedećim uvjetima:
-
Proizvod mora biti u novom stanju, bez tragova korištenja ili montaže.
- Proizvod mora biti prvo prijavljen kao povrat putem naše stranice za povrat i mora biti vraćen unutar 30 dana od isporuke.
- Šteta
U Wicked Wood Gamesu nastojimo osigurati tvoje potpuno zadovoljstvo, čak i kada tvoja narudžba stigne oštećena. Ako si primio oštećen proizvod, možeš postupiti na sljedeći način
Korak 1. Napravi detaljne fotografije:
- Vanjski izgled kutije.
- Kutija s oznakom za slanje.
- Proizvod u kutiji.
- Mjesta gdje je igra oštećena.
- Otvorena kutija iznad.
- Proizvod u cijelosti na slici.
Napomena: Ako nedostaju fotografije, nažalost ne možemo obraditi reklamaciju oštećenja. Pobrini se da dostaviš sve potrebne fotografije i da je povratna oznaka jasno vidljiva s čitljivim tekstom.
Korak 2. Dodaj pisani opis oštećenja i pošaljite ga zajedno s fotografijama unutar 7 dana od primitka na support@wickedwoodgames.com
Mi kontaktirat ćemo te kako bismo raspravili daljnje korake. Ovisno o oštećenju, poslat ćemo zamjenski dio ili potpuno novi primjerak.
5. Trošak povrata
Trošak vraćanja proizvoda uvijek je na trošak kupca, osim ako nije drugačije navedeno. Ovi troškovi ovise o prijevozniku i veličini paketa.
6. Povrat novca
Kada primimo vraćene proizvode, provjerit ćemo njihov stanje. Zatim ćemo poslati potvrdu o primitku. Iznos koji treba biti vraćen bit će prebačen na račun korišten za početnu narudžbu unutar nekoliko radnih dana na račun s kojeg je izvršena početna uplata.
Želiš li saznati više?