U Wicked Wood Games ponosni smo na naše ručno izrađene proizvode i nastojimo postići najvišu kvalitetu. Ipak, može se dogoditi da nešto pođe po zlu. U tim slučajevima slijedimo strogu politiku jamstva i pritužbi kako bismo održali jasna očekivanja i spriječili nesporazume.


Jamstvo

Naši proizvodi izrađeni su s pažnjom i preciznošću. Ako se iz bilo kojeg razloga nešto ne slaže s vašom narudžbom, primjenjujemo stroga pravila za određivanje pokriva li problem jamstvo.

Uvjeti jamstva

  1. Rok za prijavu: Prijavite nedostatke unutar 7 dana od dostave putem support@wickedwoodgames.com. Dodajte fotografije i jasno opisujte problem.
  2. Pokriće: Jamstvo pokriva isključivo nedostatke koji proizlaze iz proizvodnih ili materijalnih grešaka.
  3. Naknada: Ako nedostatak spada pod jamstvo, osiguravamo besplatnu popravku ili zamjenu proizvoda.
  4. Jamstveni rok: Imate pravo na jamstveni rok od mjesec dana, počevši od datuma isporuke vašeg proizvoda.

Specifični primjeri

  • Što je pokriveno jamstvom:
    • Nedostaci nastali zbog grešaka u proizvodnom procesu, poput pukotina u materijalu ili loše obrade.
    • Oštećenja nastala tijekom transporta (ako su prijavljena unutar zadanog roka).
  • Što nije pokriveno jamstvom:
    • Normalno trošenje i tragovi korištenja, poput ogrebotina ili promjene boje zbog svakodnevnog korištenja.
    • Oštećenja zbog nepravilnog korištenja, poput izlaganja ekstremnim vremenskim uvjetima ili nepoštivanja uputa za korištenje.
    • Prilagodbe ili popravci od strane trećih osoba bez našeg odobrenja.
    • Proizvodi po narudžbi: Proizvodi poput Custom Cornhole Sets koji su posebno izrađeni po narudžbi.

Postupak za zahtjev za garanciju

  1. Zadržite originalnu ambalažu i dokumente u slučaju da budu potrebni za zahtjev za garanciju.
  2. Pošaljite zahtjev za garanciju na support@wickedwoodgames.com unutar propisanog roka od dva mjeseca.

Prigovori

Ako nešto nije u redu, želimo to riješiti što je brže moguće. Slijedite postupak za prigovore u nastavku.

Postupak za prigovore

  1. Prijava: Pošaljite svoj prigovor putem support@wickedwoodgames.com, s detaljnim opisom i eventualno fotografijama problema.
  2. Odgovor: Unutar 1 radnog dana primit ćete naš odgovor.
  3. Rješenje: Ako je moguće, odmah ćemo riješiti prigovor. Ako je potrebno više vremena, dat ćemo vam okvirni vremenski rok.

Posredovanje u slučaju prigovora Ako prigovor nije riješen na zadovoljstvo, možete se obratiti Stiftung WebwinkelKeur putem njihove web stranice. Također možete prijaviti svoj prigovor na ODR platformu Europske komisije: http://ec.europa.eu/odr.


Politika povrata

Kako bismo našu obradu povrata učinili što učinkovitijom, primjenjujemo specifične uvjete za povrat.

1. Rok za razmišljanje

Imate pravo vratiti svoju narudžbu ili njezin dio unutar 30 dana od isporuke bez navođenja razloga. Povrat treba biti prijavljen putem naše stranice za povrat. Nakon prijave primit ćete daljnje upute.

2. Izuzeci od povrata

Sljedeći proizvodi nisu prihvaćeni za povrat:

  • Proizvodi po mjeri: Proizvodi izrađeni posebno za vas, poput Custom Cornhole Setova.
  • Poslovne narudžbe: Proizvodi kupljeni za poslovne svrhe nisu obuhvaćeni pravom na povrat prema zakonima o potrošačima.

3. Uvjeti za povrat

  • Proizvod u novom stanju: Proizvod mora biti neiskorišten i neoštećen.
  • Prijava unutar 30 dana: Povrat treba biti prijavljen i poslan unutar zakonskog roka od 30 dana prema uputama.
  • Kompletan i u originalnoj ambalaži: Povrat mora biti poslan u kompletnom stanju i u originalnoj ambalaži.

Oštećenje pri primitku

Ako je proizvod oštećen prilikom primitka, slijedite ove korake:

Korak 1. Napravite detaljne fotografije:

  • Vanjski dio kutije.
  • Kutija s poštanskom oznakom.
  • Proizvod u kutiji.
  • Mjesta gdje je proizvod oštećen.
  • Otvorena kutija odozgo.
  • Proizvod u cijelosti.

Napomena: Ako nedostaju fotografije, nažalost nećemo moći obraditi reklamaciju. Pobrinite se da sve potrebne fotografije budu dostavljene i da je povratna oznaka jasno vidljiva s lako čitljivim tekstom.

Korak 2. Dodajte pisani opis oštećenja i pošaljite ga zajedno s fotografijama unutar 7 dana od primitka na support@wickedwoodgames.com

Kontaktirat ćemo vas kako bismo dogovorili daljnje korake. Ovisno o oštećenju, poslat ćemo zamjenski dio ili potpuno novi proizvod.


Troškovi povrata

Trošak vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako nije drugačije navedeno. Trošak ovisi o prijevozniku i veličini paketa.

Povrat novca

Nakon primitka i provjere povrata, primit ćete potvrdu o primitku. Iznos će biti vraćen na račun s kojeg je izvršena originalna narudžba u nekoliko radnih dana. Trošak dostave bit će nadoknađen samo ako se cijela narudžba vrati.


Kontakt

Za pitanja u vezi s garancijom, prigovorima ili povratima, Wicked Wood Games možete kontaktirati putem:


Dodatne informacije

Za detaljne informacije o garanciji, povratima i drugim uvjetima prodaje, posjetite našu web stranicu. Sve se informacije temelje na zakonima o potrošačima i uvjetima naše trgovine.